Η ιστορία πίσω από το ταϊβανέζικο ρόφημα και ο λόγος για τον οποίο η Google έκανε ολόκληρο αφιέρωμα σε αυτό.
Αν πριν από μια δεκαετία ρωτούσες κάποιον στο κέντρο της Αθήνας είναι το Bubble Tea, θα σε κοιτούσε σίγουρα περίεργα. Τα πράγματα, όμως, έχουν αλλάξει καθώς την τελευταία πενταετία το παραδοσιακό ταϊβανέζικο ρόφημα έχει μπει για τα καλά στις ζωές μας, με όλο και περισσότερους νέους να το επιλέγουν. Τα καταστήματα που το πουλούν έχουν αυξηθεί τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, ενώ μέχρι και η Google δημιούργησε ένα διαδραστικό Doodle αποκλειστικά για εκείνο.
Πώς, όμως, κατάφερε το Bubble Tea να κυριαρχήσει στον κόσμο, τι είναι αυτό που το κάνει τόσο εντυπωσιακό τόσο στην εικόνα όσο και στη γεύση και γιατί η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης του πλανήτη αποφάσισε να προχωρήσει σε αυτή την κίνηση;
Πώς το Bubble Tea κατέκτησε τον κόσμο
Μπορεί στον δυτικό κόσμο να μάθαμε το συγκεκριμένο ρόφημα πριν από μερικά χρόνια, ωστόσο, έχει τις ρίζες του στην παραδοσιακή ταϊβανέζικη κουλτούρα τσαγιού που χρονολογείται ήδη από τον 17ο αιώνα μ.Χ. Η σημερινή μορφή του Bubble Tea, όπου οι φρουτένιες πέρλες (ή μπαλίτσες) που σκάνε στο στόμα και το γάλα συνδυάζονται με το τσάι, ωστόσο, φαίνεται πως δημιουργήθηκε για πρώτη φορά τη δεκαετία του 1980.
Πώς, όμως, κατάφερε να βγει από τα στενά όρια της Ταϊβάν και να ταξιδέψει σε ολόκληρο τον πλανήτη; Όλα οφείλονται κατά πάσα πιθανότητα στους κατοίκους της χώρας που αποφάσισαν να μεταναστεύσουν στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Καταστήματα άνοιξαν ξαφνικά σε αρκετούς κεντρικούς δρόμους των μεγαλουπόλεων, ενώ γρήγορα μπήκαν στο παιχνίδι και διάφορες πολυεθνικές εταιρίες οι οποίες ξεκίνησαν να το παρασκευάζουν σε μαζικές ποσότητες.
Αν πριν από μια δεκαετία ρωτούσες κάποιον στο κέντρο της Αθήνας είναι το Bubble Tea, θα σε κοιτούσε σίγουρα περίεργα. Τα πράγματα, όμως, έχουν αλλάξει καθώς την τελευταία πενταετία το παραδοσιακό ταϊβανέζικο ρόφημα έχει μπει για τα καλά στις ζωές μας, με όλο και περισσότερους νέους να το επιλέγουν. Τα καταστήματα που το πουλούν έχουν αυξηθεί τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, ενώ μέχρι και η Google δημιούργησε ένα διαδραστικό Doodle αποκλειστικά για εκείνο.
Πώς, όμως, κατάφερε το Bubble Tea να κυριαρχήσει στον κόσμο, τι είναι αυτό που το κάνει τόσο εντυπωσιακό τόσο στην εικόνα όσο και στη γεύση και γιατί η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης του πλανήτη αποφάσισε να προχωρήσει σε αυτή την κίνηση;
Γιατί η Google έκανε αφιέρωμα σε αυτό
Η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου επέλεξε να γιορτάσει το Bubble Tea στις 30 Ιανουαρίου, καθώς συμπληρώνονται αισίως τρία χρόνια από τη μέρα που έγινε το λανσάρισμα του emoji του διάσημου ροφήματος.
Συγκεκριμένα, η Google δημιούργησε ένα διαδραστικό Doodle που επιτρέπει στους χρήστες της πλατφόρμας να φτιάξουν ψηφιακά το ρόφημα. Αυτό που πρέπει να κάνουν είναι ουσιαστικά να γεμίσουν ένα φλιτζάνι με κάθε συστατικό προκειμένου να προκύψει το Bubble Tea.